września 18, 2016

Error ?

            "Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie. Zamiast drugorzędną wersją kogoś innego"-Judy Garland

     Czy bycie innym to błąd ? Myślę, że większość społeczeństwa nie opowiada się za tym jest przeciwna inności i woli się dopasować pod resztę. Tak łatwiej. To jest wygodne. Świat mknie do przodu. Odbywa się "wyścig szczurów". Praktycznie każdy z nas chce być zauważony. Przede wszystkim stawiam na oryginalność. Kręci mnie odbieganie od normy. Nie chcę być,  jak każdy. Trudno jest być sobą w świecie,  który tego nie akceptuje. Trzeba się przełamać, nie bać się zaakceptować siebie i tego co jest wokół. Ludzie zawsze się do czegoś przyczepią i będą krytykować, bo nie postępujesz tak jak oni. Rób to co daje Ci szczęście - właśnie tym
"Inność drażni jednakowość"- Autor nieznany
jest życie. Trzeba temu sprostać. Twoje myśli są przewodnikiem, mapą, z której musisz nauczyć się korzystać. Nie zakładaj maski, nie bądź fałszywy. Utożsamianie się z tłumem, to błąd. Kiedyś w przyszłości możesz tego żałować. Pomyśl, że jesteś jeden na świecie i skorzystaj z tej szansy. Jednak są jakieś granice, nie wywyższaj się, bo może się to przekształcić w manię wyższości .

         Inność jest dla mnie atrakcyjna, ale czy można być innym w świecie, który uważa, że jest to odbieganie o normy ? Moim zdaniem jest to możliwe, ale tylko odważni wiedzą co mam na myśli.
"Być sobą to znaczy iść własną drogą,naprzeciw krytyce innych ludzi.Zaakceptować swoją inność,a zarazem wyjątkowość" - Autor nieznany

7 komentarzy:

  1. niestety, kiedy nie pokazujesz siebie prawdziwego inni ludzie to wyczuwają. Ja tak miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bycie innym to bycie sobą i nie przejmowanie się resztą świata:) obserwuję na google plus:) gdzie masz gadżet do obserwacji googla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyjemy w społeczeństwie nie możemy kompletnie nie przejmować sie innymi, nie jest to dobra droga

      Usuń
  3. Uwarzam że samoakceptacja to klucz do sukcesu, najważniejsze to pozostać tym kim się jest. Każdy z nas jest inny, a zarazem wyjątkowy :)
    Podbibam pytanie Leona :) gdzie masz obserwatorów :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dawno przestałam się dopasowywać do innych. To nic nie daje. Teraz nauczyłam się nie zwracać uwagi na "dogryzki". Zawsze komuś coś będzie nie pasować. Warto być soba i nie patrzyć na innych :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaakceptowanie siebie to ważna rzecz jednak coraz trudniej się na nią zdobyć w tym "sztucznym" świecie. Jeżeli odstajesz od reszty to nikt nie chce się z tobą zadawać, zostajesz "napiętnowany", ale według mnie bycie innym znaczy bycie sobą. Bo tak naprawdę czy mamy jakąś wartość ślepo dążąc za innymi ? Ja staram się być sobą i nie dawać sobie narzucić płachty zwyczajności ;). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My own philosophy , Blogger