lipca 21, 2016

Android ?

         XXI wiek. Nastąpił gwałtowny rozwój technologii. Aspekt ten ma dobre jak i złe strony. Technologia przejmuje kontrolę nad ludzkością.W człowieku powoli zanika jego człowieczeństwo. Dlaczego? Głównie dlatego, że codziennie żyje on w świecie wirtualnym. Dla człowieka ważne są teraz like i komentarze pod zdjęciami, czyli to jak postrzegają go inni, a nie to jak on widzi siebie. Człowiek nie ma samooceny. Zamienia się w androida,którym sterują pozostali. Prawie każdy z nas robi teraz wszystko żeby przypodobać się swoim znajomym.Czy to jest dobre? Niektórzy artyści uważają, że tak.Głównie dlatego, iż inspirują się zdjęciami zamieszczanymi przez innych artystów na różnych portalach społecznościowych. Ciągłe przesiadywanie w sieci skraca nam życie.W przyszłości możemy poważnie chorować. Powinniśmy się nad tym głęboko zastanowić.Moja wizja przyszłości jest straszna. Nad społeczeństwem zapanuje internet. Dojdzie w końcu do tego,że każdy będzie miał swojego własnego Androida.Androida, który będzie wykonywał pracę człowieka podczas gdy on będzie przebywał w świecie wirtualnym.Każdy ma swoją własną wizję. Moja jest taka. Istnieje jeszcze szansa by uratować nasze człowieczeństwo. Potem może być już za późno.
"Stało się przeraźliwie oczywiste, że technologie wyprzedziły już nasze człowieczeństwo."-Albert Einstein

7 komentarzy:

  1. Nie wiem czy do tego dojdzie. Szczerze mówiąc wątpię i jednocześnie mam nadzieję, że nie. Człowiek jest istotą społeczną, internet nie zastąpi nam bliskości ludzi. Lajki i komentarze - zależy na nich osobom internetu, ale dlaczego? Odzwierciedlają one ilość osób, które daną rzecz widzą. Wiadomo, niektórzy przesadzają, ale moim zdaniem internet mimo wszystko aż tak ogromnym zagrożeniem nie jest, jest wiele znacznie gorszych ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie :/ Myślę, że ludzie powinni ograniczyć korzystanie z internetu i spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nie ma juz ratunku, zostalem pierwsza ofiara :-) - chociaz nie mam fb, intstagramu, konta na interii czy onecie, snapczata, twittera i innych cudownych wynalazkow. Ale googla to mam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nie ma juz ratunku, zostalem pierwsza ofiara :-) - chociaz nie mam fb, intstagramu, konta na interii czy onecie, snapczata, twittera i innych cudownych wynalazkow. Ale googla to mam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My own philosophy , Blogger