sierpnia 26, 2016

Czy możemy być prawdziwie wolni ?

    Czy istnieje wolność bez granic?Człowiek nie może być w 100 % wolny.Muszą bowiem istnieć bariery,których za nic nie wolno nam przekraczać.Będąc w pełni wolnymi,również wtedy możemy się zagubić.Może dojść nawet do tego,że człowiek będąc tak wyzwolonym,staje się agresywny.Kiedy jesteśmy zniewoleni,nasze "zwierzęta"są w nas uśpione,jednak-stale czujne,bo człowiek nie do końca się temu poddaje.Natomiast nasz umysł,będąc wolnym stara się "sprawdzić",do czego jest zdolny.Według mnie to właśnie wolność steruje przestępcami,bandytami, gwałcicielami etc.Mają oni wolny "obszar".Nikt nie jest w stanie mieć nad nimi kontroli.Ich "zwierzęta" są stale obudzone i głodne.Człowiek będąc w pewnym stopniu zniewolonym ma swoje zasady,którymi się kieruje.Dają mu one przestrzeń,a ona stawia nowe wymagania.Wolny człowiek,jest zagrożeniem dla człowieka zniewolonego.Nic go nie powstrzyma.Będzie dążył tylko do upodlenia osoby z zasadami.

4 komentarze:

  1. człowiek jest wolny, ale nigdy na 100% :) ładne zdjęcia!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ciekawe posty. Zapraszam gorąco na mojego bloga ♥♥♥
    Pozdrawiam!

    Mój blog, o książkach i rysunkach KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nigdy się nie stanie prawdziwa 100% wolnośc. Zawsze jesteśmy uzależnieni od kogoś/czegoś. To taka nasza natura ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My own philosophy , Blogger