sierpnia 11, 2016

Jeden krok do szczęścia.

          "Kiedy pomagamy innym,pomagamy sobie,ponieważ wszelkie dobro,które dajemy,zatacza koło i wraca do nas "- Flora Edwards

       Dobro zawsze do nas wraca,tylko jak zatrzymać je na dłużej ?Nasze życie to sinusoida.Pierwszego dnia mamy szczęście,drugiego dnia-pecha.Tak non stop.Za każdym razem kiedy coś się zepsuje zastanawiamy się dlaczego to szczęście od nas ucieka.Z tego względu,iżw naszym życiu musi panować równowaga.Gdyby było tylko dobrze,ludzie nie docenialiby innych ważnych rzeczy.Moim patentem na szczęście jest przede wszystkim niesienie go innym.Radość daje mi sprawianie przyjemności drugiemu człowiekowi,pomoc i niesienie mu nadziei-moje 3 sekretne "składniki",dzięki którym na mojej twarzy widnieje uśmiech.Kiedy dajesz,otrzymujesz to z powrotem pod taką "postacią"pod jaką chciałbyś otrzymać.Dar ten jest istotny w ludzkiej egzystencji.Człowiek uczy się od człowieka.Każdy z nas jest nauczycielem,posiadającym ogromną wiedzę,którą może przekazać pozostałym.Wiedza-umiejętność dawania tego czego
"uczniowi"brakuje,gdy jest w ciężkiej sytuacji,podtrzymywanie go na duchu.Zdarzyć się może,że nie będziemy w stanie pomóc,albo ktoś będzie odrzucał nasze starania.W takiej sytuacji wystarczy tylko być przy potrzebującym,ponieważ człowiek,aby mógł poprawnie funkcjonować i żyć,potrzebuje obecności bliźniego.Nieśmy wszystkim radość.To piękne uczucie widzieć nasz dar w oczach innych,a najłatwiej dostać się do serca,tylko i wyłącznie przez uśmiech.



"Naucz się u innych budzić śmiech,
Odwaga przecież to nie grzech."-Tabb & Sound'N'Grace "Możesz wszystko"

13 komentarzy:

  1. Zawsze staram się być dobra, wierzę, że karma wraca :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zawsze sprawia radość jeśli mogę komuś pomóc lub nawet powiedzieć "Dzień Dobry" lub życzyć Miłego dnia.
    Każdego dnia mamy szansę, aby dawać małe prezenty w postaci dobroci dla innych ;) Nie traćmy okazji!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobro powraca i karma również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy komuś pomogę pojawia się na mojej twarzy uśmiech :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się zgadza :d fajnie było by móc komuś nieść tą radość jak to ty mówisz ;d Ale czasami zapominamy że wystarcza drobne gesty ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację radość jest bardzo ważna:') popłakałam się na prawdę:) Zapraszam do mnie historianiespelnionychmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisałaś :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pomagać innym. Piękne cytaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak w ramach pomocy, zbieram na nowy komputer! Jesli chcecie pomoc - prosze o kontakt mailowy :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My own philosophy , Blogger